Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] suomalaiset toimintasarjat jne.

From: hans nissen (hans@christiangirl.com)
Date: 05.12.2001 - 15:47:47

Olen viimeaikoina intoillut sellaisista suomalaisista kaupallisista yrityksistä kuin Shokki-sarjat ja Heimosoturi Ismo. Shokki-sarjat yritti neljän numeron verran anastaa markkinat Korkkarilta mutta Heimosoturin funktio on jäänyt minulle täydeksi mysteeriksi. Silti, molemmissa on yritystä vähän niinkuin Toni Ponissa 90-luvulla. Kiinnostaisi tietää näistä lisää. Kuka niitä teki ja miksi ja millä koneistolla. Samanlainen kiinnostus on minulle myös Matin matka maailmalle-sarjakuva, jossa pakanat saavat kyytiä. Onko sekin suomalaista syntyperää?

hans nissen

Get email for your site ---> http://www.everyone.net