Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Dragon Ball/

From: Tarja Heinonen (theinone@kotus.fi)
Date: 20.05.2003 - 14:34:34

Olenkohan minä ainoa ihminen tällä listalla, jonka mielestä
on ihan asiaankuuluvaa, että vanhemmat pillastuvat jos heidän pilttinsä
lukevat jotain arveluttavia pikkupöksykohtauksia sisältäviä kökkömangoja?

Hyvänen aika, mitä ihmeen kulttuurivertailuja siinä sitten enää tarvitsisi
tehdä tai selitellä asioita parhain päin jne.??? Yök mikä yök.

> vielä tänään ainakin Hesarissa.. Japanilaisten mieltymys koulutyttöjen
> pikkuhousuihin on varsin kummallista sinänsä, mutta hehän ovatkin (Erich von
> Dänikenin mukaan) alkujaan marsilaisia.

Minä kun luulin, että Dänikenin mukaan me kaikki tulimme "tähtien takaa".

> Voi että tulee ikävä iloista 70-lukua, jolloin oli kaupan kaikenmaailman
> ö-tason italialaisfumettia, Karzania ja kumppaneita, Shokki-lehtiä verisine
> raatokansineen, ja sarjakuvia mietittiin verolle pantaviksi. Se keskustelu

Oliko 70-luku koskaan iloinen? Emmekö kaikki hikoilleet liian ahtaissa
paidoissamme (niin kuin sitä paitsi nykyäänkin) tosikkouden perikuvina?
Yllä mainitut julkaisut elivät kai omaa pientä elämäänsä kansanhiihdon ja
Kekkosen uudenvuodenpuheen varjossa.

Tarja H.