Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Dragon Ball/

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 21.05.2003 - 09:16:16

>Mangan tuomisesta Suomeen en osaa sanoa mitään sen enempää. Sitä on
>kuulemma vaikka kuinka tasokasta. Itse olen tosin onnistunut löytämään
>vain naurettavaa toimintafantasiaa, tylsää väkivaltaa, seksismiä,

En ole asiantuntija mutta Tezukan Adolf, Nakazawan Hiroshima-juttu ja
joitain muitakin... Nämäkin aikuisille, mutta eivät ole kyllä mitään pornoa
vaan ihan vakavaa tarinaa.
Dragon Ballista on vaikea sanoa kenelle se on. Tarina itse tuntuu olevan
tavallista tusinafantasiahöttöä joka kiinnostaa ehkä juuri alle 12
-vuotiaita, mutta sitten on näitä pikkuhousu-tissi-juttuja. Shonen
Jumpissahan tämä ilmestyi 1984 alkaen, joka on nuorten poikien lehti.
Että...että... Ja Kolibri ON lasten julkaisuihin tunnetusti keskittynyt
yhtiö. Selvä kustannusmoka. Ja aika paha.

Timo

^^''*''^^
Cartoonist - writer - donaldist -
Timo Ronkainen ---------------- -
YO-kylä 52 A 26 --------------- -
20540 Turku ------------------- -
timoro@hotmail.com
timoro@sunpoint.net
¨¨ Personal:
http://www.geocities.com/timoro2/
¨¨ Ankkalinnan Pamaus:
http://www.perunamaa.net/ankistit/
"Rumble on, buxom bumble bee!
Go sit on cowslip - far from me!"

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*