Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Dragon Ball/Pyykko/Kovacs

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 20.05.2003 - 12:25:25

Sinänsä hauskaa, että sarjakuvat pystyvät yhä ärsyttämään.
Dragonball-sarjakuva sai varsin hyvää mainosta viikonlopun lehdissä, ja
vielä tänään ainakin Hesarissa.. Japanilaisten mieltymys koulutyttöjen
pikkuhousuihin on varsin kummallista sinänsä, mutta hehän ovatkin (Erich von
Dänikenin mukaan) alkujaan marsilaisia.
Voi että tulee ikävä iloista 70-lukua, jolloin oli kaupan kaikenmaailman
ö-tason italialaisfumettia, Karzania ja kumppaneita, Shokki-lehtiä verisine
raatokansineen, ja sarjakuvia mietittiin verolle pantaviksi. Se keskustelu
tässä on ilmeisesti kohta edessä taasen.

Sitten jotain aivan muuta. Kyllä taas naaratti taajaan sosiopaatti Mirja
Pyykön kysymyksenasettelu: "Pyrkivätkö vanhempasi kasvattamaan sinua
johonkin tiettyyn suuntaan.. entäs tämä suhtautumisesti latinomiehiin (esim.
"Makkaramies"-tarina!!!).. latistuuko kuvan sanoma, jos se on piirretty..
minä kun olen selaillut näitä sinun kuvakirjojasi...jne.." Onneksi Kati
Kovacs piti pintansa, ja vastaili välillä ihan mitä huvitti. Pitänee ottaa
ohjelma videolle kun se uusitaan la klo 08.05.

t. Vesa