Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: väriprofiilit

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 08.04.2003 - 13:05:05

>C:0, M:0, Y:0, K:100 :) Täysmustaa painettiin mihin hyvänsä.

Tuollainen näyttää ruudulla likaisen harmaan ruskehtavalta, jotenkin
"vajaalta". Eikä se ole se musta jonka saat klikkaamalla photoshopin
värivalitsimen pientä mustaa neliötä (default foreground color). Painon
ammattilaisetkin suosittelevat käyttämään mustassa muita värejä jolloin se
on "mustempaa". Minun tietääkseni just osaväreistä koostuva musta on ns.
cmyk-musta.

Timo

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.