Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaisen sarj akuvan arvostus nousussa

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 04.07.2002 - 10:03:03

Tero kirjoitti:
>Haluan
>kai vain sanoa etta ainakaan minulle sarjakuvakustantaminen ei koskaan v
>oi olla pelkastaan voittojen maksimoimista.

Kaunista kuulla tuollaista "oikean" kustantajan suusta! PidŠ tuosta
ajatuksesta kiinni, varsinkin sitten kun se hitti napsahtaa kohdalle.

>Teimme kevaalla kirjastolistan, jossa oli mukana useampi pieni sarjakuva
>kustantaja, yhteensa noin 100 nimiketta. Lista lahetettiin 500 kirjastoo
>n ja saimme tilauksia perati viidesta kirjastosta!! Tulipahan kokeiltua.

Olen syvŠsti hŠmmŠstynyt. Miten siinŠ noin kŠvi? Kai Kirjastopalvelun kautta
menee kuitenkin enemmŠn? SitŠ kautta ovat yksittŠisetkin pienlehdet myyneet
vŠlillŠ hyvinkin. Vai ovatko kirjastot nyt niin kovalla sŠŠstšlinjalla...?

t. Maria :c))