Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaisen sarj akuvan arvostus nousussa

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 04.07.2002 - 11:37:37

> Olen syvŠsti hŠmmŠstynyt. Miten siinŠ noin kŠvi? Kai Kirjastopalvelun
> kautta menee kuitenkin enemmŠn? SitŠ kautta ovat yksittŠisetkin pienlehdet
> myyneet vŠlillŠ hyvinkin. Vai ovatko kirjastot nyt niin kovalla
> sŠŠstšlinjalla...?

Kirjastot ovat koko maassa kovalla säästökuurilla. Kirjastopalvelu tilaa
nykyään muutamia kymmeniä (ainakin Aseman) uusia julkaisuja. Kirjastoille
suoraan markkinoiminen on lähes turhaa. Siinä ei saa edes postituskulujaan
takaisin.

Sitä ei itse aina edes tajua, kuinka suuressa pulassa kirjastot ovat.

ville