Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine Bravo!

From: Kari Sihvonen (sihvis@hotmail.com)
Date: 11.03.2002 - 08:41:41

Olen Laineen kanssa täysin samoilla linjoilla. Sarjakuvat ovat kivoja pikku
puuhasteluja ja Taide taas on jotain joka todella kyntää päätä. Lopuksi
haluasin lainata vielä Salkkareiden Kallea joka niin osuvasti kiteytti tämän
monen mielestä kovin kinkkisen asian pikkuruiseen pähkinänkuoreen: "Aku
Ankka ja mustanaamio ovat hyviä mutta Paul Klee ja Järnefelt parempia"