Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine Bravo!

From: vekatai@utu.fi
Date: 11.03.2002 - 11:06:06

> Olen Laineen kanssa täysin samoilla linjoilla. Sarjakuvat ovat kivoja
> pikku
> puuhasteluja ja Taide taas on jotain joka todella kyntää päätä.

Totta kyllä. Ajatelkaas nyt hei, siis Aki Kaurismäenkin leffoja on
maksimissaan käynyt elokuvateatterissa katsomassa 60.000 ihmistä. Siis
miksi tämmöistä pienen piirin ilmaisua pitää tukea? Eihän se tuota. Rahaa,
sitä pitää saada lisää!
Tiesin kyllä että Jarkko Laine on vanha, mutta en olisi arvannut jotta hän
on kuollut. Levätköön ra(u)hassa.

t. Vesa