Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine Bravo!

From: Kari Sihvonen (sihvis@hotmail.com)
Date: 11.03.2002 - 12:18:18

Herne! (älkää ihmeessä ottako sitä nenään)

Musta on typerää kun ihmiset täällä tai muualla alkavat kinaamaan onko
sarjakuva taidetta vai ei. Tulee sellanen fiilis että, että iso lapsi haluaa
todistella ettei ole tyhmä kun tykkää lukea Akua -se on taidetta ja taide
taas jotain todella hienoa -olen kultturelli jamppa. Kysyn siis tunnetteko
olevanne parempia ihmisenä jos sarjakuva myönnetään taiteeksi? Tuntuuko
hienolta lukea taidetta ja ehkäpä hieman itse jopa tuherrella sitä? Ah
taitaapa tuntua. Oikeasti, mitä vitun väliä mitä se on? Mutta kinatkaa jos
siltä tuntuu.

>Myönnät seuraavasi Salkkareita..

Toki.

-Kari