Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Ne tuhannet epäonnistuneet sivut

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 04.02.2002 - 12:40:40

Toi oli asiayhteydestä irroitettua...

Minusta tämä on ollut hyvää keskustelua... kunnes Kari meni
henkilökohtaisuuksiin.

Kyllä tällä listalla voisi saisi minusta piirtäjä purkaa myös tuskaansa
(niinkuin Aura ja Kari ovat molemmat tehneet). Ei kaiken keskustelun
tarvitse olla yltiöasiallista. Minusta on hienoa kun ihmiset avautuvat ja
tilittävät.

Tainan lähettämä ohje oli hyvä. On se vaikeata olla menemättä
henkilökohtaisuuksiin ja liekityksiin tässä välineessä, mutta tosiaan
auttaa se kun ei ota liian vakavasti. Kariakin vaan pännii se kun se meni
myymään yhden originaalinsa pilkkahintaan eräälle kolmannelle henkilölle
joka lukee tätä listaa.

Älkää surko.

Reima