Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Ne tuhannet epäonnistuneet sivutŠ

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 04.02.2002 - 13:05:05

>Hei, ymmärsit varmaan kuten muutkin että vastaukseni Karin viestiin
>oli 100% sarkasmia, eikä todellakaan tarkoitettu tosissaan
>otettavaksi. Olen kanssasi samaa mieltä, originaalit ovat mukavia
>muistoja ja ehdottomasti säilyttämisen arvoisia. Kaupallinen menestys
>ei ole ainoa eikä millään muotoa edes tärkein sarjakuvan tekoon
>kannustava tekijä, ja eräät isoimmista sarjakuvaelämyksistäni ovatkin
>syntyneet omakustanteita lukiessa.
>
>Menestyminen sinänsä on outo termi, ja sen mittaaminen rahavirran
>suuruudella on mielestäni vielä kummallisempaa. Mikä tahansa onkaan
> [...]

Ei mitään, hyvä homma. Ja tuo "itselle tekeminen" lienee loppujenlopuksi
sitä kaikista palkitsevinta, aika kuluu huomaamatta eikä työtä malttaisi jättää
millään kesken edes yöunien ajaksi.

Tekstilläni pyrin pääasiassa tuomaan esille sitä, että kaikkea tekemistä täytyy
ja pitääkin harjoitella. Jos ensimmäinen kokeilu ei heti onnistu, sitä ei
julkaista/
sillä ei saa palkintoa tuskin pensseleitä kannattaa heti paiskata nurkkaan.
Tämä asia on tiettyjokaisen omasta pinnasta kiinni.

Ilpo

Ilpo Koskela
GST Graafinen Studio
Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU
Puhelin (08) 312 1540, GSM 0400 514 540, Faksi (08) 312 1541.
sähköposti: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
Internet: http://www.graafinenstudio.com