Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Festarit televisiossa

From: Leif Packalén (lpackalen@lpack.pp.fi)
Date: 14.09.2001 - 13:24:24

Televisiossa festarit olivat esillä edellisen lisäksi:

1. lauantaina YLE klo 18.00 uutiset n. 2 minuuttia jossa haastateltiin Joe Saccoa, Marjane Satrapia ja Garrinchaa.
2. sunnuntaina Nelosen uutiset klo 20.00 1 min 20 s. haastateltiin Garrinchaa ja minua. Myös Juba antoi kommenttinsa kuubalaisesta sarjakuvasta.

Tiistain ruotsinkieliseen Artur-ohjelmaan (TV") on ainakin haastateltu Marjane Satrapia. Pirisestä en tiedä.

Terveisin,
Leif Packalén
World-Comics Finland
Vanamontie 4 E 156, 01350 Vantaa, Finland
telephone +358-9-8736751 or cell +358-40-5318235
fax +358-9-8361619
e-mail lpackalen@lpack.pp.fi
www.worldcomics.fi