Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] VS: [puhekupla] Festarit selvityksiä

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 14.09.2001 - 12:54:54

Tolvanen Juhani <Juhani.Tolvanen@sanoma.fi>
>rahat siis kannattaa jatkossa hankkia jotenkin muuten kuin pääsylipuilla

Joo, mä luulen kans, että myyntipöytien vuokraa on varaa korottaa sen
verran että niistä kertyy semmoinen 40 000mk enemmän kuin tänä vuonna.

Ei maar, sponssikysymys on monesta kiinni. Kunhan nyt kuulee, mitä
tuotantoyhtiö on mieltä asiasta. Sitähän tässä on pedattu, että olisi
käyettävissä realistista tietoa kävijämäärästä ja muutenkin hommat siinä
kuosissa, että ensi vuoden festareita voisi kerrankin alkaa järjestää
ajoissa. Tämä(kin) järjestelykysymys on kiinni rahasta, kuten on jo monessa
paikassa todettu, festarit on liian rankka juttu tehtäväksi PELKÄSTÄÄN
harrastuksena.

Reima