Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Festarit / hetkiä

From: Pauli Ruonala (pauli.ruonala@enestam.fi)
Date: 14.09.2001 - 09:58:58

kaltsu kallio wrote:

kutakuinkin niinkuin pitikin. Tällaiset festarit tänä vuonna. Ensi vuonna sitten
jotain muuta.

> Miten muuten media kohteli festareitamme? Itse en juurikaan lehtiä lue tahi
> telkkaria tuijottele.
>
> ka l t s U
>
> "Mistä ihmeestä mä tietäisin? Mä oon täällä vaan töissä."

Festarit oli esillä televisiossa ainakin seuraavasti:
Valopilkku TV1 6.9.: Tarmo Koivisto ja Katja Tukiainen piirtämässä
(ohjelma tulee ilmeisesti tänään iltapäivällä uusintana)
Huomenta-Suomi MTV3 7.9.: Mariane Satrapin haastattelu noin 5 min
TV-nytt (ruotsinkieliset uutiset) TV1 9.9.: 3 min pätkä
TV2:n Artur-ohjelmassa on tulossa pätkä (muistaakseni Joakim Pirisestä)
ATV kävi tekemässä haastattelun, en muista kenestä. Näkikö joku sen pätkän? ATV
ei näy meillä.

Pauli Ruonala