Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Festarit / hetkiä

From: Tarja Heinonen (theinone@kotus.fi)
Date: 14.09.2001 - 20:52:52

Maksavan asiakkaan tunnelmapalat:

1) Ilman painavaa syytä ei sarjakuvafestivaaleja
jätetä väliin: siis reippaasti vaan lähiöstä
baanalle heti kun vain tilaisuus koittaa.
Koitti sunnuntaina.

2) Comix 2000 -näyttelyn pilkistelyä.
Suurin osa aika vaikeasti avautuvaa. Formaatti
lienee ollut monille piirtäjille turhan vaikea??

3) Sisään. Maksoin täyden hinnan. Outo
leima käteen. Mies ihmetteli kotona - näytti ihan
suttuiselta tatuoinnilta.

4) Lompsa seteleitä pullottaen myyntitiskien
ääreen. Pole 5, Lonkka 03, Ekebom (ajattelin
että tutkin kotona saanko juonesta tolkkua,
mutta ei ollutkaan aikaa) ynnä jotain muuta.
Pienlehtipuoli oli aika kivasti edustettuna,
mutta muuta olisi voinut olla enemmän.
Itse ostaisin myös muun kuin suomen-
kielistä sarjakuvaa mielelläni (siis
eng, ru, esp, sa, ra tms.)

5) Pirisen haastattelua. Pirinen ei ole
mikään favoritini, mutta haastattelut ovat
yleensä mielenkiintoisia sinänsä. Lehtien
osto ei yksin riitä ohjelmaksi kiireiselle
rouvashenkilöllekään.

6) Paluumatkalla olin näkevinäni yhtäkkisen
kuuluisuuden leimaaman Reidar Palmgrenin.
Kotikonnusta ostin pari pullaa.

Terv. T(arja)RH