Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] sarjakuvakoulutusta missä?

From: heikki jokinen (heikki.jokinen@helsinki.fi)
Date: 05.03.2001 - 11:12:12

teen selvitystä sarjakuvan asemasta valtion muotoilutoimikunnalle ja osana sitä yritän koota tiedot suomessa annettavasta sarjakuvakaoulutuksesta. minua kiinnostavat viime vuosi ja tämä vuosi.

tiedän joitakin paikkoja, jossa sitä annetaan, mutta en varmasti kaikkia. uskon, että listalla on useita ihmisiä, jotka tuntevat tätäkin asiaa.

siispä pyydän tietoja. parempi, että saan jotain kahteen kertaan kuin en lainkaan, lähetä siis viesti joka tapauksessa. haluaisin tietty mahdollisimman tarkat koordinaatit koulutksesta: missä, kuka järjestää, mitä, kuinka laajaa, kuka kouluttaa, eivätkä yhteystiedot koulutuksen antajaankaan olisi haitaksi. mutta jos saan pienenkin vinkin voin selvittää tarkempia tietoja itsekin.

viestit voi lähettää suoraan minulle tai listalle.

t.
heikki jokinen
heikki.jokinen@helsinki.fi