Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjakuvakoulutusta missä?

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 05.03.2001 - 13:06:06

>teen selvitystä sarjakuvan asemasta valtion muotoilutoimikunnalle ja osana
>sitä yritän koota tiedot suomessa annettavasta sarjakuvakaoulutuksesta.
>minua kiinnostavat viime vuosi ja tämä vuosi.
>
>tiedän joitakin paikkoja, jossa sitä annetaan, mutta en varmasti kaikkia.
>uskon, että listalla on useita ihmisiä, jotka tuntevat tätäkin asiaa.
>
>siispä pyydän tietoja. parempi, että saan jotain kahteen kertaan kuin en
>lainkaan, lähetä siis viesti joka tapauksessa. haluaisin tietty
>mahdollisimman tarkat koordinaatit koulutksesta: missä, kuka järjestää,
> [...]

Tervehdys Heikki,

Oulun taidekoulussa sarjakuvaa on opetettu lukukausittain jo vuodesta 1981.
Itse lopetin opettamisen vuonna 1997, ja tätä nykyä pestiä hoitaa
tietääkseni Jaana Suorsa.
Jaanan tiedot löytyvät sarjakuvantekijöiden osoitelistasta. Voit kysyä myös
asiaa taidekoulun rehtorilta Ulla Kaislarannalta, puh. (08) 558 49212,
email Ulla.Kaislaranta@ouka.fi

Ilpo Koskela
GST Graafinen Studio
Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU
Puhelin (08) 312 1540, GSM 0400 514 540, Faksi (08) 312 1540.
sähköposti: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
Internet: http://www.graafinenstudo.com