Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjakuvakoulutusta missä?

From: jvainio@urova.fi
Date: 05.03.2001 - 19:17:17

Lapin yliopiston Taiteen tiedekunnassa mediatieteen koulutusohjelman
cumuun kuuluu "10 opintoviikkoa valinnaisia työpajoja" 2 ov:tä / kpl, ja
mukana on ollut myös sarjakuvatyöpaja, opettajana ainakin viimeksi oli
Vesa Ilmaranta. Vierailevana luennoitsijana kävi myös Juha Herkman
Jyväskylän yliopistosta, joka lienee ainakin joskus luennoinut aiheesta
enemmänkin, vaan ei ilmeisesti enää?

Itse olen vetänyt viikonlopun mittaisia sarjakuvakursseja Kymenlaakson
kansanopistossa.

---Jyrki Vainio