Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Käännöskritiikistä....

From: Anssi Hynynen (ahynynen@abo.fi)
Date: 03.10.2003 - 13:22:22

Minun onkin pitänyt kysyä sinulta, Vesa, mikä siinä Get Fuzzyssä on
hyvää? Paitsi piirrosjälki; se on hienoa, totta, mutta muuten sarjakuva
on mitäänsanomaton. Siis täysi nolla.
Toista sataa strippiä luettuani muistan hymyilleeni kerran. Olen tosin
lukenut vain strippejä; ehkä sunnuntaisarjat ovat parempia - tai sitten
minä en vain ymmärrä hyvän päälle. Vaihtoehtoisesti tarkoitus ei olekaan
hymyilyttää, vaan saada lukija kärsimään.
-A.