Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Täälä olisi piirtäjä!

From: Shimo Suntila (shimo@utu.fi)
Date: 24.06.2003 - 14:55:55

On Tue, 24 Jun 2003 jone25@jippii.fi wrote:

> Olen piirrellyt tähän asti vain omaksi ilokseni enimmäkseen kuvia(A4
> kokoisia), mutta mukaan mahtuu myös sarjakuvia. Kertokaa suomalaisia
> lehtiä joihin voi vapaasti ottaa yhteyttä ja piirtää(jos taidot
> riittää). Olen kuullut Sarjarista, mutta miten korkea taso heillä
> sitten on? Enimmäkseen minua kiinostaa kauhu ja scifi sarjakuvien
> teko, mutta huumorikin sujuu, jos vaaditaan.

   No ainakin Suomen vanhinta sf-lehteä Spiniä kiinnostaa sf-sarjikset,
huumorilla tai ilman. Yhteyttä voi ottaa allekirjoittaneeseen.

   Suomen Tieteiskuvittajat (perustettu pari viikkoa sitten,
julkistetaan isommin heti kun nettisivut ovat pystyssä) tulee tarjoamaan
yhteystietoja tahoihin, joita kiinnostaa tieteiskuvituksen saaminen
julkaisuihinsa. Tähän lukeutuu tietenkin myös fantastiset eli
spekulatiiviset sarjikset.

- Shimo, Spinin (ja parin muunkin lehden) päätoimittaja

--
 Shimo Suntila, shimo@utu.fi \ Scifi * Fantasia * Anime * Tähtien sota /
  http://tsfs.utu.fi/shimo/   \   Spin * Vapaa Galaksi * Kosmoskynä   /