Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Taalla olisi piirtaja

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 27.06.2003 - 08:41:41

Hei!

>Kertokaa suomalaisia lehtiä joihin
>voi vapaasti ottaa yhteyttä ja piirtää(jos taidot riittää).
Mikkelin sarjakuva-akatemian Sirkkeli lehti ottanee töitä vastaan. Samoin
Lahden sarjakuvaseuran lehteen saattaisi olla saumaa. Pohjoiskarjalassa on
tehty vuosittain antologioita. Linkkejä noihin voit haeskella vaikka:
www.kupla.net

>Sarjarista, mutta miten korkea taso heillä sitten on?
Tasosta saat jonkin laisen kuvan vierailemalla kotisivullamme
http://go.to/sarjari ja tutkimalla lehtien kansia. Julkaisemme jatkuvasti
myös nuorempien ja tuntemattomampien piirtäjien töitä. Päätökset tekee
päätoimittaja jota lähestytään kirjeitse. Tarkemmat ohjeet tästä kotisivulla.

>minua kiinostaa kauhu ja scifi sarjakuvien teko, mutta huumorikin sujuu,
>jos vaaditaan.
Sarjarissa on aina teema, eli sarjan pitäisi liittyä jotenkin siihen.
Tulevia teemoja listataan kotisivulla kohdassa "Uusimmat Sarjarit"

Reima Mäkinen