Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Täälä olisi piirtäjä!

From: jone25@jippii.fi
Date: 24.06.2003 - 14:38:38

 Hei,
Olen piirrellyt tähän asti vain omaksi ilokseni enimmäkseen kuvia(A4
kokoisia),
mutta mukaan mahtuu myös sarjakuvia. Kertokaa suomalaisia lehtiä joihin
voi vapaasti ottaa yhteyttä ja piirtää(jos taidot riittää). Olen kuullut
Sarjarista, mutta miten korkea taso heillä sitten on? Enimmäkseen
minua kiinostaa kauhu ja scifi sarjakuvien teko, mutta huumorikin sujuu,
jos vaaditaan.

-Jone

__
Ota itsellesi luotettava kotimainen email http://www.jippii.fi/
Tutustu samalla netin parhaaseen pelipaikkaan JIPPIIGAMESIIN.