Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Dragon Ball salaliitto?

From: Aura Ijäs (psykotommi@luukku.com)
Date: 22.05.2003 - 13:12:12

Heikki Heiska kirjoitti 22.05.2003 kello 12:45:
> Kivaa jos manga kielletään niin mitä minä teen? 3 metriä mangaa
> hyllyssä ja vähän yli metri anime dvdeitä osto-hinta reipaasti yli
> 4000 euroa! Varsinkin pelkää GTO:n, Lumin, Love Hinan ja Ranma½
> puolesta. Painajaiseni Poliisin suorittamista tarkastuksista ja kirja-
> roviosta ei ole kaukana.

Joo, varmasti ihan todennäköinen uhka.... No, vakavasti puhuen, veikkaan, että yleistykset ovat taas ongelmana, eli se, että kaikki manga niputetaan yhteen. Joskus muinoin manga oli yhtä kuin lonkeroporno, Pokemonin jälkeen juttu meni niin että manga = Pokemon = lapsille. (Nyt sitten manga=pedofilia?)

Toivon vaan, että tulevaisuudessa Suomessakin julkaistaisiin japanilaista sarjakuvaa ilman, että heti oletetaan tyylin takia sen olevan lapsille. Tuskin se kuitenkaan tuohon menee, tai toivon niin.... (No, eihän Dirty Pairinkaan kanssa ollut ongelmia? Ja sehän on manga-tyyliä) Mitä mangaan tulee, muutenkin ärsyttää tuo "sarjakuva-rasismi"....

- Aura

Maksuton sähköposti aina käytössä http://luukku.com
Kuukausimaksuton MTV3 Internet-liittymä www.mtv3.fi/liittyma