Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Re: Dragon Ball

From: Vanessa Sjögren (livasj@utu.fi)
Date: 22.05.2003 - 13:17:17

On Thu, 22 May 2003, Reima [UNKNOWN] Mäkinen wrote:

> Vanessa:
>
> Ai jaa. Mä luulin, että niillä on kielletty vain häpykarvojen näyttäminen
> ja pikkupojat ja tytöt on siitä syystä nostettu arvoonsa. Se ainakin on
> totta, että tullissa sensuroidaan järjettömät määrät maahan (Japaniin)
> tulevaa materiaalia. Siis mainoksia ym. normilehtien sivuilta.

Kyllä se on koko sukuelimet, jotka mun käsittääkseni ovat pannassa.
Lapsien alastomuus on hyväksyttävää, koska lapset eivät ole
seksuaalisia. Valitettavasti tämä on tietenkin johtanut siihen, että
lapset ovat astuneet aikuisten paikalle varsinkin pehmopornossa, joka
taas on aiheuttanut Japanissa valitettavan yleisen teinityttöjen
seksuaalistamisen. Luin jonkin aikaa sitten hyvän artikkelin koko
aiheesta, mutta kun en millään taas muista missä se oli... :(

--
Vanessa Sjögren

--------------------- Vellikellonpolku 2 C 23, 00410 Helsinki

Errare Humanum Est.