Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] harmaasävyt

From: kaltsu kallio (kaltsu@hotmail.com)
Date: 08.04.2003 - 13:30:30

>CMYK-vaiheessa ei enää voi muuttaa kuvan kokoa, koska ääriviivat
>pehmenisivät harmaasävyihin väistämättä. Viiva pysyy kyllä täysin mustana
>ja terävänä, jos kokoon ei koske.

Mitä teillä on harmaansävyjä vastaan? Itse saan ihan täysin aivan tarpeeksi
mustaa ja terävää jälkeä grayscalellakin, eikä minun siten tarvitse valtavaa
resoluutiota käyttää. Kontrastin ja kirkkauden säätäminen toki kuuluu asiaan
ja tulevan painomateriaalin laatu pitää tietysti ottaa huomioon mutta hei...
bitmap ja artline mai äääs. Harmaansävyt kelpaavat useimmiten oikein hyvin
eikä niiden olemassaoloa edes kukaan huomaa.

Onko tässä kyseessä jokin nussitaanpikseliä-oireyhtymä?

ka lts U

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*