Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Jenkkisarjakuvien myynti

From: Kirsi Kinnunen (kirsi@free.fr)
Date: 25.11.2002 - 22:00:00

| ... Luulisin, että kirjelmällä on aika kiire, sillä laki tulee voimaan joulukuun 21 pvä.... Tai niin olen
| ymmärtänyt.
|
| Yhteystiedot, Jukan ja muidenkin, löytyvät sivulta
| http://www.minedu.fi/opm/tekijanoikeus/tekijanoikeus_organisaatio.html
|
| Aura

Kävin silmäilemässä - kiireinen kun olen, heh - OPM:n sivuilta tekijänoikeusasiasta järjestetyn kuulemistilaisuuden muistion - siinä tosin näytettiin puhuvan vain tietokoneohjelmista, enkä paljon edes tajunnut koko tekstin pointista kun vaan silmäilin, mutta samoista asioista lienee kyse.

Vaikuttaa siltä, että kyseessä on JO vuonna 2001 voimaan astuneen EU-direktiivin kansallinen voimaansaattaminen vai miten se nyt sanottiinkaan, siis kansallisen lainsäädännön harmonisoiminen EU-direktiivin mukaiseksi. _Sen_ deadline on 21.12.2002. Tässä vaiheessa siis enää tuskin on mahdollisuuksia muuttaa sitä, luulen ma...

Mutta kannattaa aina kysellä tarkennuksia ja selvennyksiä OPM:stä!

Kirsi

Kirsi Kinnunen
kirsi@free.fr
tel +33 (0)6 70 37 61 03