Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jenkkisarjakuvien myynti

From: Aura Ijas (auraia@hotmail.com)
Date: 24.11.2002 - 19:15:15

>>Pitääkö nyt sitten muuttaa Norjaan?
> >

>Kaippa... vähän kallis maa

Joo, kaikki Norjaan vaan.... ei vaiskaan, täytyy tässä JOKU mahdollisuus
olla vaikuttaa asioihin! Meidän piirtäjien ym luovien ihmisten oikeudethan
tässä yritetään turvata, joten kai meillä on oikeus sanoa asiaan jotain?

http://www.minedu.fi/opm/uutiset/archive/2002/10/10_2.html
Täällä on joku kiva teksti josta löytyy joku Jukka Liedes jonka sähköposti
ja puh numero löytyvät sivuilta. (http://www.minedu.fi/) Tältä Jukalta
ilmeisesti voi kysellä enemmän asiasta. Mahdollisesti myös siitä, minne voi
sanoa mielipiteensä ellei tämä kyseinen henkilö sitten ole juuri oikea
ihminen? Ei silti, että kukaan kuuntelisi, mutta aina voi yrittää....

OK, osaan jo kuvitella: laki tulee voimaan, meikä haluaa ostaa jonkun uuden
alpparin, esim Vasquezilta. Sitähän ei varmaan koskaan julkaistaisi täällä
Suomessa niinkuin ei kovin montaa muutakaan nimikettä, varsinkaan kun kyse
ei ole valtavirtasarjakuvasta. Ja sitäpaitsi haluaisin lukea sen mieluummin
alkuperäiskielellä eli englanniksi. Kaveri menee sattumalta käymään
jenkeissä ja ostaa sen. Alppari päätyy minulle. Sitten varmaan tulee
poliisi-setä koputtamaan ovelle koska kaveri on syyllistynyt rikokseen?
Fiksua....

- Aura jota ärsyttää

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*