Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jenkkisarjakuvien myynti

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 26.11.2002 - 09:09:09

> Vaikuttaa siltä, että kyseessä on JO vuonna 2001 voimaan astuneen EU-direktiivin kansallinen voimaansaattaminen vai miten se nyt sanottiinkaan, siis kansallisen lainsäädännön harmonisoiminen EU-direktiivin mukaiseksi. _Sen_ deadline on 21.12.2002. Tässä vaiheessa siis enää tuskin on mahdollisuuksia muuttaa sitä, luulen ma...

Niin no, tästä oli jo aiemmin puhetta miten kyseinen systeemi muuttaa Galleriat arvonlisäverollisiksi. Mutta maakohtaisia päätöksiä saa sentään terveellä järjellä tehdä, niinkuin jonkun kurkkudirektiivin ja "kotipolttamisen" kanssa säädettiin.. muussa tapauksessa se lottovoitto tänne nyt, niin sitten perustan harmaatuontifirman
Affenanmaalle tahi lähden Ameriikkaan ostelemaan sarjakuvien julkaisuoikeuksia.

t. Vesa