Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Supersankarit

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 03.07.2002 - 12:13:13

> Olen muuten miettinyt noista sarjisleffoista ihan samaa kuin Ville H.
> Spiderin ja Ryhmiksen nähtyäni voin todeta, että olihan ne stoorit tosi
> ohuita ja laskelmoituja.

Tähän on pakko älähtää että ei ne tarinat kovin syvällisiä ole
sarjakuvissakaan. Varsinkin Hämähäkkimies perustui melko suoraan
alkuperäisiin Hämis-sarjoihin, X-men taas lähestyi aihettaan hieman
kierteellä mutta kierre oli hyvä (muukalaisviha).

No, minusta ne ovat parhaita mahdollisia elokuvia mitä siitä
lähdematskusta saa aikaiseksi. On vaikea tehdä uskottavaa tai
syvällistä elokuvaa aiheesta joka on suunnattu teinipojille.