Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla]Treen sarjistapaamin en

From: $B;a2H2m;R (jasuja@co.inet.fi)
Date: 02.03.2002 - 09:32:32

Perjantain sarjistapaaminen on minun ja Tiitun ajatus. Suurin osa ulkopa
ikkakuntalaisista tulee kuitenkin vasta perjantaina Tampereelle.
Tamperelaisilla oma tapaaminen normaalisti torstaina, Tiitu oli sita mie
lta ettei sita voi siirtaa. Joten Trelaisten piirtajien ryyppaaminen kes
tanee kaksi iltaa...
Eli, kaikki kiinnostuneet:
perjantai 08.03.2002 kokoonnutaan Kauppakadun Kahdet Kasvot -kapakkaan a
lkaen 19.00. Teemoina ainakin Hgin festarit??
Mukana varmuudella Jii Roikonen (uusi Jasso-albumi ilmestyy filkkareilla
) seka Annukka Leppanen jonka Anopin unelma -albumi ilmestyi juuri Parra
kas Nainen -sarjassa.
Ja ainakin Tiitu ja allekirjoittanut.

Tero Salomaa
p. 0400-942178