Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjispiirtäjät Tambereella

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 28.02.2002 - 21:54:54

>Björklundin Maria taisi ilmoitella tällä listalla jokin aika sitten että
>me tamperelaiset piirtäjät kokoontuisimme 8.3. Aloin tuossa katella kalenteria
>että onko minua informoitu huonosti, vai onko kokoontumispäivä oikeasti
>se normaali torstai 7.3.? Vai juopotellaanko sitä vielä perjantainakin?

Joo, sain tästä jo priva-mailiakin. Siis selvennettäköön:

Minä en ole keksinyt tuota tapaamista 8.3. En myöskään tiedä kuka on
keksinyt. Sain viestin Tero Salomaalta terveisin "välitä tietoa eteenpäin".
Eli ehkä Tero on suunnitellut tuommoisen tapaamisen, erehtynyt päivästä tai
tietämätön Tampereen vakitapaamisista? Hän ei taida olla tällä listalla,
mutta sähköposti kulkee osoitteella <jasuja@co.inet.fi>.

Itse en edes taida ehtiä filkkareille, joten asia ei minua koske, enkä siitä
enempää tiedä. Valittelen kovasti jos välitin virheellistä tietoa.

t: Maria :c))