Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Ammattilaiset kertovat miten asiat todella ovat

From: hans nissen (hans@christiangirl.com)
Date: 20.02.2002 - 10:34:34

eräänlaisena jälkiajatuksena todettakoon että kaduttaa viestini vähemmän harkitut lauserakenteet sekä sanojen "vittu" ja "runkata" selvä ylikäyttäminen, mutta kyse oli pelkästä nuoremman yleisön kosiskelusta eikä niinkään listan älyllisen vähemmistön puhuttelusta. Tästä huolimatta en suvaitse sitä että minulle tuntemattomat ihmiset puhuttelevat minua etunimelläni. Se on hyvien tapojen vastaista. Viestin mahdollisen sisällön kuitenkin allekirjoitan arveluttavasta muotoilusta huolimatta.

ryhdistäytykää!

Get email for your site ---> http://www.everyone.net