Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Kritiikin antamisesta

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 07.02.2002 - 12:26:26

> Kysymys on joka tapauksessa vähämerkityksinen, joten foorumia perustamaan
> sitten vai? Miten se Pienlehtitaivaan webbisivu? Eikö tämä sopisi sinne?

Minua askarruttaa tässä keskustelussa yksi asia: eikö tekijät
voisi itse pyytää kritiikkiä niiltä joilta haluavat? Itse teen
niin jatkuvasti, sitä voisi verrata tuohon täällä ohimennen
vilautettuun "sarjakuvapiiri"-ajatukseen. Kuka tahansa ei voi
eikä osaa antaa kritiikkiä, josta olisi tekijälle hyötyä. Ja
vaikka osaisikin, se ei ole välttämättä oikea kriitikko sille
tekijälle (eri ihanteet, eri tavoitteet).

Kuten Kivi sanoi, valitkaa kriitikkonne.