Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re(2): [puhekupla] Ne tuhannet epäonnistuneet sivutŠ

From: Nyberg Tony HKI/SOSV (tony.nyberg@hel.fi)
Date: 04.02.2002 - 18:57:57

Huomasin löytäessäni noin 10 vuoden ajalta sarjistöherryksiäni, että sielläpä
on hyvä juonenpätkä poikineen. Eli vaikkei piirrustustaito ole ollut niin
kohdallaan niin ideoita on riittänyt. Näistä onkin mukava ammentaa vaikkapa
Kemin kisaan jotakin srippiyritelmää. =) Ei kaduta, että olen säästänyt
piirrustuksiani.

-Tony-