Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] markkinointi

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 09.01.2002 - 14:23:23

>Eikö yleinen ja reilu välitys ole 30%? Esim. Kirjastopalvelun.

Reilu se voi olla, mutta mulle Ruuhkiksen kanssa kaikki Kirjastopalvelu,
Kirjavälitys ja Akateeminen otti 40pojoo. Pasonen on vastaava ja ottaa
sekin 40. Salonen ei tainnut vastata mikä sen provikka on tai sitten siihen
vastaamiseen meni sen verran aikaa että tulin unohtaneeksi asian saman
tien. JOka tapauksessa tätä voi verrata vaikka R-kirjan 50-60%:n(?) mikä on
sentään jo aika hassu hinta. Noillakin on kai se provikka
tapauskohtainen... ja kaikkea omasta mielestään paskaa ne ei ota sinne.

Reima