Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] kulttuuriteko egmontilta!!!

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 09.01.2002 - 14:32:32

Frank on häiriintyneimpiä juttuja mitä olen konsaan lukenut. Mutta mixei
Myrkky
>julkaise (Tähtivaeltajasta tuttua) Milk & Cheese:ä? Liian intelletkua?

Frank on hyvä. Jotenkin outo ja hämmentävä. Viehättävä sanan varsinaisessa
merkitsemättömyydessä.

Milk & Cheese on minun mielestäni huono. Itsetarkoituksellista mukarankkaa
hÖlmöilyä. Peruskonsepti naiivi. ei edes hyvällä tavalla naiivi vaan huono.
Jutut ei johda mihinkään. Mutta siitä pitää varsin moni. Hyvä niin.
Tekijällä on aina tarve tulla hyväksytyksi ja jos vain yksikin lukija tulee
tyytyväiseksi niin silloin teos on saavuttanut tavoitteensa.

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com