Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] suomalaiset toimintasarjat jne.

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 12.12.2001 - 08:06:06

> Toinen asia joka minua kiinnostaa (ja tällä kertaa toimittajan ominaisuudessa
) on että tietääkö kukaan tai onko jopa ollut järjestämässä sarjakuva ja ehkä
myös kuvataidekursseja mielisairaille ja vammaisille?

Muistaakseni Helsingin kulttuuripääkaupunkivuonna, 2000, oli useampikin
kurssi vammaisille lapsille. Muistaakseni ihan kiinnostava. Lisää asiasta
tietävät, luulisin, Niemisen Reija ja Susanna Partio.

Ville Hoo