Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Vs: [puhekupla] Meili "sanoma" sisälsi ehkä viruksen

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 29.11.2001 - 23:42:42

Hmm.... käsittääkseni madotkin pystyy tuhoamaan virusohjelmalla, nehän ovat
yhdentyyppisiä viruksia. Ainakin McAfeen virusvaroituksissa väitetään uusien
DAT tiedostojet tepsivän. Olen skannannut kovalevyni muutamaan otteeseen
lähiaikoina eikä mitään ole löytynyt, mutta jos ohjelma ei havaitse sitä
mistä tietää että mato on päässyt sisään? Ja tarttuuko se vaikka
liitetiedostoa ei avaa? Joku virushan viime aikoina teki niin, mutta
useimmat kait tarttuvat ihan avaamalla tiedoston?

Ehkä joku tietää paremmin kun meikäläiselläkin on vaan kysymyksiä... :/

Aura