Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] rasterisota!

From: vekatai@utu.fi
Date: 27.11.2001 - 15:30:30

Muistakaa se vanhemman sarjispolven ikuisuusvitsi, eli Vanhojen Herrojen
parransäget!

Maanisin hiusterällä varjostaja jonka olen nähnyt itse toimessa on
ehdottomasti Robert Crumb. Ilkka U. Pesämaan ohella tietenkin. Kunpikaan ei
juuri rasteripaperia kaipaa.

Hienoin rasterinkäyttäjä kautta aikain taitaa olla Roy Crane (Buzz Sawyer).
Tai ehkä hänellä oli oma assistentti rasterikalvoja saximassa?

t. Vesa