Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] rasterisota!

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 27.11.2001 - 11:20:20

ps. kun ostaa rasterikalvon ´60-100mk hintaan. vois ostaa sitten myös tyhjiä
läpinäkyviä tarra-arkkeja joihin voi kopioida tai printata à 2-15mk? eli
rasteria voi tehdä itse. tai sitten tekee sopivia kuvioita piirtämällä
paperille. vaikka miljoona pistettä tai 100 viivaa ja kopioi sen. on
varmasti oma rasteri sitten. sitä tehdään. ei maksa paljon sitten.

nimim. kokemusta on... p. tikkanen

ps. joskus tarra-arkki on vähän paksumpaa kuin normaali rasterikalvo.
silloin on hyvä olla terävä veitsi ja originaalipaperi paksu, ettei tule
silputtua koko piirrosta vahingossa.