Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Hatutetaanko stadilaisia v. 2002?

From: Kivi Larmola (kivi@kaapeli.fi)
Date: 14.06.2001 - 23:45:45

> Käännetäänpä asia niin päin, että keneltä
ottaisit hatun pois? Sen pitää olla sitten mielellään Helsinkikäinen, että
puntit tasoittuu ;-)

Kari Suomalaiselta, totta kai. Mies itse kieltäytyi hatusta ensimmäisen kerran, ja
ilmoittauduttuaan viimein "vapaaehtoiseksi", pelästytti silloiselta SSS:n hallitukselta
vetelät välihousuihin - ja hattu tuli. Ja eikö seniili natsikääkkämme vastoin perusteluja,
joissa selkeästi luki, että puupääpipo myönnettiin vain ja ainoastaan Välskärin
kertomusten sarjakuvaversiosta, uhonnut saaneensa sen pilakuvistaan (jotka silloin
olivat jo aika hampaattomia) ja ties vaikka Manu ja kultatupsu -albumista;-)

Joku roti :-) - kaikkia muistoja ei aikakaan kultaa...

Kivi