Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Hatutetaanko stadilaisia v. 2002?

From: vekatai@utu.fi
Date: 14.06.2001 - 17:35:35

> Ällistyttävän tarkkaa listaamista. Vuoden 2002
> Puupäähattu-artikkelin
> yhteydessä nähnemme siis kartan, johon on merkitty pisteillä
> Puupäiden maantieteellinen jakaantuminen tarkasteluajanjaksolla
1972-2002....vai mitä, Vesa? ;-)

Muistuttaisi kummasti Tarja Halosen ja Esko Ahon kannatuskarttaa viime
pressanvaalien yhteydessä, eikö... :-D

> tehdessä sen paremmin ehdokkaan sukupuolta kuin
> kotipaikkakuntaakaan.
> Mikä oli todistettava: kts. palkitut vuosilta 1998-2001...

Juba, Tilsa ynnä Jope olivat kaikki saaneet sarjojaan julki Helsingin
seudulla ilmestyvissä, -sanomat -loppuisissa julkaisuissa vähän ennen
Puupäähatun ilmestymista, oliko Erkko taas asialla vai onko tämä vain
jälleen sitä vainoharhaisuuttani.. (jos harrastaisin NyrokCity-sitaatteja,
niin nyt olisi sellaisen paikka (aiheesta kiinnostuneet ks. NC-kokoelmasta
levyraato-jakso).)

No, minä en nyt enää jaksa asiaa sen kummemmin vatvoa, sehän on pääasia,
että saaja on hattunsa arvoinen. En kiistä yhdenkään saajan meriittejä,
mutta joskus tuntuu että vähän liian äkkiä on joku omansa saanut ja toinen
ansioituneenpi yhä vain odottaa. Että mikä on hatun sävy, onko se
kannustus- vai muistopalkinto - tästä nyt sitten kättä vääntämään, kättä
vääntämään..kaikki joukolla kättä vääntämään..

Olisinhan mää ittekki voinu tehokkaammin osallistua SUOMEN Sarjakuvaseuran
toimintaan, mutta kun ne on siellä kaukana idässä kaikki kokoukset aina.

t. Vesa