Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kuppikunnat ja kustantaminen

From: kuvagra@nic.fi
Date: 14.06.2001 - 15:53:53

ongelmaa.

>En oikein tiedä, mitä tarkoitat. Onko tässä esimerkki takana?
No, minä esimerkiksi moitin, aivan turhaan Suuri Kupla -visailua! Viimeinen
jakso siitäkin oli jo toimivampi (tv-on aika härö media). Ja sille on kai
tulossa jatkoa.

Yleisemmin, jokainen tietää, miten helppoa arvosteleminen on. Ja niintä
arvostellaan, jotka jotain tekee. Tämä taas johtaa siihen että monikaan ei
viitsi laittaa päätään pökylle odottamaan kirvestä.

Reima