Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Eurooppalaisen sarjakuvan saatavuudesta

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 14.06.2001 - 15:15:15

Tämä tarkennus vielä historiapuoleen: Ruutu ja Non Stop olivat yksi ja sama
projekti. Yhtyneet kuvalehdet panivat pystyyn - jälleen ymmärtääkseni Otavan väen
aktiviteetin takia -
ideointisavotan, jonka seurauksena paperipuolta uudistettiin, samaten paksuutta ja
ilmestymisaikataulua, ja nimeä. Perussopimus Dupuis'n kanssa säilyi, samaten
toimitus ja avustajat. Siitä tulikin hyvä aikakauslehti. *** Heikki K.