Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Puhelinmyyjät

From: Herkko Eskelinen (herkkoesk@artic.net)
Date: 23.02.2001 - 10:52:52

mä tulin kerran kesälomamatkalta kotiin ja puhelinvastaajassa (tää lankapuhelimen vittumainen kotivastaaja) oli yli kaksikymmentä puhelua tullut jostain salaisesta numerosta. plus muutama joiltain kavereilta.

no mä siinä rupesin kahvia keittelemään, niin eiköhän se puhelin taas alkanut soida. no menin sitten vastaamaan ja:
-no täältä helsingin sanomista...huomasin että sun määräaikainen tilaukses oli päättynyt. PANNAANKO TULEMAAN lisää? olis edukas tarjous.

vittu ne on sitkeitä.

aika usein tulee näitä "sä oot huono ihminen ellet tilaa tätä lasten liikenneturvakampanja-lehteä"...joista potee pahaa mieltä, vastasipa kyllä tai ei.

ja mä olen kanssa huomannut, että ne kyselee aika mielellään mun vaimoa puhelimeen, joka periaatteessa on aika kiltti, eikä rupee vittuilemaan niinkuin minä helpohkosti.

ne on ovelia piruja.
varokaa niitä.

pitäiskö tehdä puhelinmyyntiaiheinen sarjakuva-antologia.
kuka maksaa? järjestetäänkö puhelinkeräys:
-täältä sarjakuvaseurasta eskelinen päivää.
onko hetki aikaa jutella...no hyvä. meillä olisi tälläinen sarjakuvanpiirtäjien tukikampanja, johon sisältyy tämän lehden tilaus...

--
herkko (eskelinen)

http://herkkoverkko.cjb.net puh :09-5653882