Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] RE: [puhekupla] Puhelinmyyjät

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 26.02.2001 - 20:11:11

> vittu ne on sitkeitä.

mä oon ollu puhelinmyyjä. uusintatilausten myynti on parasta
hommaa, koska se natsaa useimmin. mä myin suomen luontoa. en päässyt yhtä
hyville provikoille kuin ne nuoret jotka puhu dementikkomummuja väkisin
ympäri, mutta eipä mulle tullut peruutuksiakaan. mutta tästedes ennemmin
vaikka siivoon hammasharjalla assan vessaa.

t. roju