Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] PuhelinmyyjXt

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 23.02.2001 - 11:32:32

Herkko Eskelinen wrote:

> -no täältä helsingin sanomista...huomasin että sun määräaikainen tilaukses oli päättynyt. PANNAANKO TULEMAAN lisää? olis edukas tarjous.

*** Toimivaksi koeteltu vastaus: "Minulla ei ole rahaa." *** Piste.

> aika usein tulee näitä "sä oot huono ihminen ellet tilaa tätä lasten liikenneturvakampanja-lehteä"...joista potee pahaa mieltä, vastasipa kyllä tai ei.

*** Toimivaksi koeteltu keino, joka rauhoittaa myös omantunnonkin:
1) Maksa FIM 50.- (tai FIM 20.-, se toimii yhtä hyvin) Suomen punaisen ristin katastrofirahastoon.
2) Vastaa kaikille hyvien asioiden kaupustelijoille: "Kiitän. Minulla on kanavat, joiden kautta hoidan avustustoimintani." *** Piste.

> pitäiskö tehdä puhelinmyyntiaiheinen sarjakuva-antologia.

*** Erinomainen ajatus. Hyviä käsikirjoituksia näköjään löytyy helposti elävästä elämästä.

***** Arvelee *** Heikki K.