Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Puhelinmyyjät

From: jkuusine (jkuusine@siba.fi)
Date: 23.02.2001 - 09:43:43

On Thu, 22 Feb 2001, Jii wrote:

> Joo, mutta ei kirjanpitäjännekään oppi pure aina, ovat ne myyjät sen verran
> viekkaita pirulaisia toisinaan. Viime viikolla minulle soitettiin jostain
 -clip-

Itse en voi kerta kaikkiaan sietää sitä kysymystä: "Pistetäänkö
tulemaan?" Tietäkää, että kun joku tuon teiltä joskus kysyy, niin aina,
AINA, pitää vastata "ei", oli kysyjä sitten Paavi tai Äiti Teresa. Ja
vaikka luvattaisiin taivaat + maat + Crumbin koko tuotanto 2 markalla,
eikä tässä vielä kaikki, niin elkäätte
epäröikö sanoa notta ei!

Sitten kun minusta tulee valtaeliitin jäsen, niin ensi töikseni koitan
kieltää lailla kysymyksen "Pistetäänkö tulemaan?" Tuo sanapari kalskahtaa
korvaani aggressiivisemmalta kuin mikään! En voi olla ainoa maailman
ihminen, joka haluaa alkaa rikkoa paikkoja, kun häneltä kysytään, että
"Pistetäänkö tulemaan?"

Kun seuraavan kerran haluatte ärsyttää lähimmäistänne -etenkin
allekkirjoittanutta-, niin kysykää tältä, että "Pistetäänkö tulemaan?"

No nyt voin nukkua yöni rauhassa.

Terv.
Janne Kuusinen
piirtelijä