METSÄ: Re:_METSA:_Re:_METS

Kirjoita käräjille

Taneli J Mielikainen (tmielika@cs.Helsinki.FI)
Tue, 24 Nov 1998 12:47:44 +0200 (EET)

On Tue, 24 Nov 1998, Käräjätoimitus wrote:
> Tanelin kysyi viitaten keskusteluuni Matti Kärkkäisen kanssa:
> Tilanne metsissä on se, että päätehakkuuleimikoita on jäljellä vain 20-40
> prosenttia metsäalasta alueista riippuen. Pohjois- ja Itä-Suomessa

Kuinka paljon päätehakkuita sitten tehdään vuosittain? (prosentteina
metsäalasta) 10% tai 20%?

Mitä Kärkkäinen itse tarkoitti sanomallaan?

http://www.iki.fi/twn/ >-<[8D-* Diskokuningas on niin viisas,
tel:+358-(0)50-5436123 ^ WinTeR ^ että häntä luulee tyhmäksi...

Tämä viesti lähetettiin kansallisten metsäkäräjien sähköpostilistalle
osoitteeseen metsa@kaapeli.fi. Listan ylläpito: owner-metsa@kaapeli.fi.
Viestit tallentuvat osoitteeseen: http://www.kaapeli.fi/hypermail/metsa/